De wereld van Daan en Esmee (en papa Ron en mama Gitta)

maandag, juni 19, 2006

Echte voetbalfan!


K
ijk eens, ik ben al helemaal in de oranjestemming! Deze knuppel was eigenlijk een kadootje voor opa Jannes, maar ik wilde er eerst mee spelen!

Volgens papa en mama ben ik op deze foto net een hooligan, maar ik weet helemaal niet wat dat is!

Op deze twee foto's zie je hoe spannend ik het voetbal vind! Het was zo spannend of Nederland zou winnen van Ivoorkust dat ik mijn nagels ervan heb afgebeten. Maar toen we uiteindelijk gewonnen hadden was ik ook heel blij!

1 Comments:

At 3:16 a.m., Anonymous Anoniem said...

jaaa nu kunnen we reageren! Hee Daan, zeg eens even snel tegen je ouders dat de voetbal allang voorbij is, en dat we een nieuwe update willen! Was leuk he, bij ons in de tuin? Ook gezellig om je vader te ontmoeten en je moeder na lange tijd weer eens te zien! Doen we snel weer eens over oke?
Doei! dikke kus, Yvette

 

Een reactie posten

<< Home